Mai multe vorbe…


ALZAC si …

AFORISMELE SALE

*Prietenia este o himera pe care continui s-o urmaresc,in ciuda deselor deceptii care mi-au fost harazite.

*Nu suport dominarea.Am refuzat orice slujba din cauza subordonarii.In privinta asta sunt un adevarat salbatic.

*Gandirea mea nu cunoaste intervale in care sa ma aflu singur,iubitor;te am in mine asemenea amaraciunii,muncii si sangelui meu…

*In faptura mea,inalta de cinci picioare si doua degete,se afla toate incoerentele,toate contrastele cu putinta…Ajung sa cred ca nu sunt decat un instrument cu care isi fac de joaca imprejurarile.

*A ramane in amintirea unui suflet maret e una din cele mai indragite iluzii ale mele.

*Ma tem ca nu voi mai fi decat un sac gol cand imi voi gasi fericirea.

*Marile pasiuni sunt rare asemenea capodoperelor

*Totdeauna trebuie facut bine ceea ce facem chiar si o nebunie.

*Viata avarului este o neincetata exercitare a puterii omenesti.

*Vanitatea,in lipsa careia dragostea e foarte firava,ii sustine pasiunea.

*Un om de talent, persecutat,e oricand mai puternic decat ocarmuirea.

*Viata scade direct proportional cu puterea dorintelor.

*Prietenia si gloria sunt singurii locuitori ai mormintelor.

*Toate monumentele mari arunca o umbra;unii nu vad decat umbra.

*Ce placere poate face unui suflet generos ironizarea unui nefericit?

*A venit o vreme cand Sisif a incetat sa mai planga sau sa mai surada,cand s-a identificat cu natura stancilor pe care le ridica fara incetare…

Lasă un răspuns

