LANGOSI


GOGOSI CU BRANZA

Cand suntem prea solicitati de copii sa le facem mereu dulciuri chiar si in aceste vremuri(ca oricum ei nu inteleg mare lucru de ce se intampla prin jur)scoatem de la „naftalina „retele bunicii si-ale copilariei noastre.Si chiar imi amintesc cu mare placere timpurile acelea  cand savuram gogosi cu gem,branza,simple etc.Asa ca am pregatit un aluat simplu in care am pus doar sare ,apa si maiaua din drojdie verde cat o nuca.Am lasat sa creasca ,le-am modelat si le-am umplut cu branza si le-am fiert in ceaunul cu coada in ulei mult…da,rezultatul :bune de mancat,usor de facut,nepretentioase si au avut si succes…in timpurile de azi…

Lasă un răspuns

