Mai multe …despre tinerete


INERETE

de E.Camilar

Ma vad ca intr-o ceata departe in trecut,

La deal abia urnindu-mi opincile de lut.

Dar adunand lumina din astrele ce pier,

In amfora din pumnii tinuti mereu spre cer!

Adeseori simt timpul rozand cu dalta sa,

O iarna fumurie va prinde-a se-ndesa.

Dar imi incerc puterea cu atlanti si cu ciclopi,

Cat vor sui spre ceruri monumentalii plopi…

Sprancenele din arcul trufas au mai cazut,

Si unele iluzii abia dac-au tinut.

Cat scrie porumbelul pe ceruri un suis,

Cat zborul unei berze spre alt acoperis,

Cat undele grabite in valuri se rastorn,

Sau numai cat dureaza ecoul unui corn-

Dar eu precum oierii din timpuri m-au durat,

De cand ma stiu cu acelasi avant mi-am masurat

Sperantele,cu plopii monumentali ce vor

Candva s-atinga cerul cu varfurile lor.

Lasă un răspuns

