RETETA CHIFTELE


CHIFTELE IN SOS DE TAHINA(PASTA DE SUSAN)

*carnea de vita macinata ,amestecata cu patrunjel,sare,piper

-am format chiftele foarte mici,cat o nuca(dar ele se pot face si de alte forme)

-am uns cu ulei tava si le-am bagat la cuptor la focul de sus ca sa se intareasca

-am adaugat sosul de tahina(daca este tahina groasa o mai diluam cu putina apa)si le-am intors in cuptor la focul de jos(slab)

-la scurt timp chiftelele au fost gata

De regula cand fac chiftele (cu sos de rosii)fac si piure de cartofi,astazi insa nu a solicitat nimeni pentru ca le place tahina ca este gustoasa si nu mai este nevoie si de alte garnituri.Au folosit insa masline negre si chiar castraveti murati.(povestea cu pozele nereusite continua…)

Lasă un răspuns

