Prajitura din gris cu sirop


mi pare rau ca nu a iesit clara prajitura in poza(poate o sa-mi iau candva o digitala…)PRAJITURA:

-2 PAHARE DE GRIS

-2PAHARE DE NUCA DE COCOS

-1PAHAR DE IAURT

-1pahar de zahar

-VANILLA

-BICARBONAT

-4OUA

-ULEI si lapte (doar daca mai este nevoie ca sa nu fie tare)

Mode de preparare:

-am pus direct in tava de la cuptor  ingredientele amestecand-le pana pana s-au omogenizat si am intins aluatul pe toata suprafata tavii.Am taiat romburi in care am pus cate o jumatate de aluna(inainte sa se puna in cuptor)si am mai presarat peste tot nuca de cocos si am bagat tava la cuptor.Separat am facut siropul  si l-am lasat sa se raceasca ;imediat cand am scos din cuptor tava ,am turnat siropul rece peste tot  si am lasat un pic ca sa fie absorbit .In scurt timp prajitura insiropata s-a putut consuma;inafara ca are multe calorii,este foarte buna,delicioasa…

Lasă un răspuns

