LOCURI DRAGI…


Romania mea frumoasa ,are multe locuri dragi sufletului meu;unul din ele este PIATRA NEAMT.Candva,ma duceam la Colibele Haiducilor ,unde lucra o prietena din copilarie(foarte draga mie si azi).Urcam pe jos,pe drumul pietruit,prin parcul Cozla unde era un interesant punct zoologic(am trait in acest oras multi ani).De jur imprejur ,doar padurea cu cantecul ei,te facea sa te gandesti la Ciprian Porumbescu si la minunata lui Balada…asa simteam eu de cate ori urcam pe acel drum;si azi ,daca privesc retrospectiv e la fel…De sus de la terasa ,orasul Piatra Neamt se vedea in toata frumusetea sa.Mi-e tare dor de-acele locuri,de freamatul padurii,de anii aceia…

Lasă un răspuns

