NE DUCEM TOTI


NE DUCEM TOTI-de S.ESENIN

Ne ducem toti cate putin ,mereu,

Catre-un liman de tihna si impacare,

Poate curand va trebui si eu

Bulendrele sa-mi strang pentru plecare.

O,dragi mesteceni,gingasi si subtiri!

Si tu pamant!Si voi campii ca marea!

In preajma sorocitei adormiri

Eu unul nu-mi pot stapani-ntristarea.

Pe lumea asta am iubit nespus

Tot ce in trupuri sufletul adie.

Spun pace voua,salcii ce-n apus

Va oglinditi in apa purpurie.

Atat de multe ganduri am urzit,

Am scris atatea cantece visate

Si pe pamantul trist sunt fericit

C-am respirat si c-am trait de toate.

Sunt fericit c-am sarutat femei

Si-am lenevit pe iarba parfumata,

Iar fiarelor ca unor frati ai mei,

Eu nu le-am zdrobit capul niciodata.

Acolo stiu ca nu fosneste-n zari

Cu gaturi lungi de lebada secara…

De asta-n preajma tainicei plecari

Eu ma-nfior si-mi simt adanc povara.

Lasă un răspuns

