LEACUL…


Cam tot asa aratam si eu dupa ce am cazut de pe scara;chiar si atunci cand am luat contact cu pamantul ..(.durerea,rasu’-plansu,’)mi-au venit in minte marii comici STAN  LAUREL sI OLIVER  HARDY(vestitii STAN si BRAN)si intamplarile lor haioase.Si uite-asa am avut eu parte de leacul mamei mele(doftoroaia,mare culegatoare de plante pentru ceiauri si de sfaturi in bransa)care a intrat in panica atunci cand mi-a vazut genunchiul stang umflat la puterea a treia,si a pus leacul( compus din1-sapun de casa,2-ou,par…si …cum ai intrebat ,asa sa-ti fie de leac!…)infasurat acolo cu mare pasiune.In momentul impactului cu solul,nu am simtit mare lucru pentru ca eram preocupata de cum a putut sa se intample asa ceva;cosmarul a venit abia noaptea,durere continua…si ,mama mea alaturi…Leacul a avut rostul lui si a fost pus la timp…de la doi metri si ceva cazatura,uite ca nu m-am dus la doctor(ca am asa o temere de doctori si locurile alea …).Sigur,am mai simtit durere timp de vreo luna ,dar incet,incet s-a dus si totul a ramas o amintire…

Lasă un răspuns

