INVENTII…


Ei,si uite -asa ajunge omul inventator pe la el prin bucatarie…mai da ochiul ce mai fac altii de mancare,mai se-ntalneste pe net cu vreo reteta sofisticata pentru care ii lipsesc din ingrediente…etc.Asa ca, mai simplu  isi cerceteaza frigiderul,ce are pe la el pe-acasa ,plus vreo idee la urgenta si purcede la drum…Carnea tocata de vita cu patrunjel ;i-am dat o forma ciudata de chiftele ,le-am pus in tigaia cu ulei de masline si dupa in cuptor doar la focul de sus.Dupa ce s-au intarit am adaugat sosul si am mai lasat un timp.Separat am facut pireu de cartofi si gata….

Lasă un răspuns

