CAINELE VARSATOR


Cainele varsator…amestec din cele doua zodii…Cainele Varsator este considerat un exotic al zodiacului.Este curios prin definitie,dornic sa stie tot ce se intampla in jurul sau.Sub masca pe care o poarta are un suflet sensibil,dedicat familiei,haitei.Linistit,docil bland,calm si incet ,atata vreme cat lantul cu care este legat nu i se pare prea greu .Nu se arunca bucuros spre noi cunostinte;este sceptic si de aceea ii lasa pe acestia sa se apropie.Pe tovarasii sai de haita ii primeste cu prietenie in jurul sau.Intotdeauna va imparti osul cu cei din grupul sau.Prietenia cu un caine dureaza pentru totdeauna;cainele este loial.Suporta cu stoicism loviturile vietii.Pretentiile cainelui varsator de la viata nu sunt prea mari;se adapteaza in orice mediu ,atata vreme cat il atrage ceva acolo.

12 comentarii

  1. Aprilie 15, 2011 la 21:48

    Succes! 🙂

  2. lorelei said,

    Mai 25, 2011 la 20:25

    Interesant! E o combinatie, personala, intre zodiacul european si cel chinezesc?

  3. dagatha said,

    Noiembrie 7, 2011 la 23:58

    iată, avem un mic ceva în comun 😀

  4. Mâzgălica said,

    Noiembrie 8, 2011 la 18:14

    Mă bucur că ți-am (re)descoperit blogul 🙂
    Cum este pentru un român să trăiască într-o țară arabă?
    Citindu-ți blogul, mi-am amintit de amicul meu din Egipt și cât de fermecată eram de tot ceea ce el povestea despre cultura, țara, oamenii din Egipt. Nu știu dacă așa or fi toți arabii, dar prietenul ăsta al meu este un om tare bun, și frumos ar fi dacă toți am avea puțin din bunăvoința și inocența unor astfel de oameni.
    Sper ca într-o zi să apuc și eu să văd ceea ce descrii tu pe blog și ceea ce îmi povestea Hossam.

    • yousef59 said,

      Noiembrie 8, 2011 la 18:22

      Stii,in toata lumea asta mare exista oameni frumosi…nu conteaza culoarea pielii …poate unde te astepti mai putin gasesti un om minunat la suflet.Trebuie doar sa nu mergem pe idei gresite…La inceput ,sincer mi-a fost greu…de atunci au trecut 21 de ani… 🙂

      • Mâzgălica said,

        Noiembrie 8, 2011 la 18:30

        Wow, 21 de ani! Și eu căutam pe blog impresii de la începutul vieții tale în lumea arabă :))
        Pe mine m-ai câștigat de cititoare fidelă a blogului 🙂

      • yousef59 said,

        Noiembrie 8, 2011 la 18:34

        Ei,timpul a trecut :(chiar mi-ai dat o idee cu primele impresii…am din vremea aceea niste caiete in care scriam pentru ca nu aveam calculator…iti multumesc! 🙂

  5. Adeena said,

    Februarie 18, 2013 la 13:51

    Felicitari pentru blog! Desi abia astazi l-am descoperit ma declar fan. Mult succes in continuare va urmaresc cu mare interes. 🙂


Lasă un răspuns

