SUPA DE LEGUME


Supa de” leguminoase”este gustoasa,vitaminoasa,usor de facut.Cand nu am toate legumele proaspete,apelez cu incredere la frigider unde am pus legume la pastrare(in pungulite ca tot romanul)Mie imi place borsul,daca s-a putea si cu smantana(de la mama mea ca aici nu este)dar celorlalti membri ai familiei le place doar asa ,simplu.Noi consumam diferite supite zilnic,asa ne-am obisnuit.Supa contine:cartofi,morcov.ardei verde si rosu,patrunjel,ceapa ,fidea si un pic de supa de pasare.E buna,foarte buna…

Lasă un răspuns

