O IUBESC PE NADIA COMANECI


Da,o iubesc pe Nadia,dintotdeauna!Mi-am dorit sa am o fetita careia sa ii placa gimnastica si sa aiba talent;din pacate fiica mea nu are talent la gimnastica,dar ii place acest sport minunat.Am plans,m-am bucurat,am aplaudat pentru Nadia,parca si acum o vad pe cea mai de sus treapta a podiumului..Va ramane pentru totdeauna un model pentru fetitele care fac gimnastica,un reper,perfectiunea…10-cele repetat…Ma bucur si pentru reusita ei pe plan personal…scorpionul este un luptator.(am prieteni nascuti sub acest semn )Nu am cunoscut-o ,dar mereu am purtat-o in suflet.Pe aici,sunt o multime de fete pe care le cheama NADIA,deci o cunoaste lumea-ntreaga..Cat despre ,raspandacii de ponegreala care scotocesc cu nerusinare in viata privata a oamenilor,no comment…treaba cu imaculatu’si aruncarea de pietre…SANATATE NADIA,FERICIRE!..

Lasă un răspuns

