LIA


    Planta din imagine ,mi-a lasat-o in grija stapana ei(impreuna cu multe altele)atunci cand s-a mutat intr-un alt colt al lumii.Mai are un frate mult mai inalt decat ea;eu insa vreau sa vorbesc despre ea ,pentru ca are o poveste anume.Cand am adus-o acasa era foarte mica,era un pui.O vreme eram ciudoasa pe fratele ei care crestea si ea nu voia,doar cate o frunzulita.Era ca si cum suferea dupa stapana ei…si atunci m-am gandit ca si ea,stapana ,trebuie ca-i mergea greu la inceput acolo,unde plecase.In vremea aceea nu aveam retea la internet si stirile veneau ,vai de mama lor!I-am pus numele LIA,la plantuta;a durat pana cand si-a format radacina solida,si a inceput sa creasca,sa se inalte si sa se faca o mandrete de planta.Nu face flori,este probabil din familia de moraceae pentru ca frunzele sunt pieloase , de culoare verde inchis,intens ,si vara,cand o spal cu jetul de apa,frunzele devin stralucitoare.Lia,e planta mea de suflet…

2 comentarii

  1. emilia said,

    Ianuarie 15, 2011 la 21:21

    asta e floarea de le mine?dar care ca nu mai tin minte.ca e asa de mare ??????

    • yousef59 said,

      Ianuarie 15, 2011 la 22:42

      Era mica …si a crescut in lipsa ta…tin mult la ea…


Lasă un răspuns

