Epigrame


         *   Dupa Revelion         de Eugen Cota

Un chefliu ,gata sa cada,

Vorbea cu omul de zapada:

-La multi ani…traiti,baieti!

Ma ,da ‘ce multi mai sunteti!

                        *Surpriza de Revelion      de Gh.Enachescu

Cei ce-au rapit pe soacra-mea

Imi cer prea multi dolari pe ea,

De n-o dau pan-la Boboteaza,

Ma tem ca mi-o inapoiaza.

                          *Bautor de elita de Revelion    de I.Miclescu

M-a pus in mare-ncurcatura!

Ce n-am vazut in viata mea;

Un dinte nu mai are-n gura,

Si tot mai trage la masea!

Lasă un răspuns

