Ca o rugaciune


            Ceva ca rugaciunea

                                                  de Marin Sorescu

Nu stiu ce am,

Ca nu dorm cand dorm

Nu stiu ce am,

Cand sunt treaz,

Cand stau de veghe.

Nu stiu ce am,

Ca nu ajung nicaieri,

Cand merg.

Nu stiu ce am,

Ca stand pe loc

Sunt,hat,departe.

Doamne,din ce fel de huma

M-ai luat in palmele tale calde

Si cu ce fel de saliva

Ai amestecat si ai framantat huma-mi?

De nu stiu ce am

Ca exist,

Nu stiu ce am

Ca nu mai am nimic,

Decat pe tine.

Lasă un răspuns

