Poezia,frumoasa poezie


     NU STIU CUM S-A FACUT

       de Magda Isanos

     „Nu stiu cum s-a facut.

Tineretea s-a dus ,a trecut.

Arcul sprancenelor mele s-a mai lasat

Nu mai e mandru si incondeiat.

Ce s-au facut zilele rasunatoare,

vara mea cu grau si cicoare?

N-am sa caut,n-am sa-mi aduc aminte.

Toate erau mai frumoase inainte.

Lumina egala ,

nu m-ademeneste,nu ma-nsala.

Toate fructele spre care am ravnit

s-au copt si-n vis din nou au inflorit.

Da.Nu stiu cum s-a facut.

Pamantu-i mic ,si zarile-au scazut.

Nu se petrec minuni ,si nu cad stele,

ca-n noptile copilariei mele.”

              Pe fiecare dintre noi ne umple regretul la trecerea timpului…ce bine ca mai avem amintiri,ce bine ca timpul nu ni le poate lua din inima noastra!

Lasă un răspuns

