Sa mai fiu copil odata


 Am momente cand simt ca am ostenit,atunci imi doresc foarte mult sa mai fiu odata copil;sa am inima tanara ,sa fiu copilul nevinovat,pur ,asa cum am fost candva.Dar cel mai mult as vrea sa mai retraiesc momentele cand noi toti fratii ne iubeam cu dragostea aceea curata,unica,ne tavaleam prin iarba verde din gradina,ne jucam de-a ascunselea,ne urcam in merii ionatani …cata fericire care atunci se citea pe chipurile noastre!Acum,fiecare e la casa lui,sentimentele au ramas statornice dar parca nu mai au aceeasi intensitate…iar mama”,ochi pierduti pe caile celui plecat si asteptat sa vie” doar ea a mai ramas in gradina in care am fost un copil fericit.

Lasă un răspuns

