Umor


        *   ANUNT

-Tanar de 28 de ani doreste sa se insoare si cauta femeie care sa ii scoata din cap ideea asta.

*Vaduva tanara doreste sa cada in recidiva si cauta un complice care sa ii usureze pozitiunea.

*Casatoria este otrava in care dota este o…antidota.

*El;Domnisoara,imi face impresia ca ne-am mai vazut undeva.

Ea;Te inseli domnule,eu n-am fost niciodata acolo.!

*El;Domnisoara,din clipa in care te-am vazut,mi-am pierdut capul.

Ea;Daca n-ai pierdut cumva si portofelul nu-i nimic grav.

*Glume

Raspuns neasteptat;

Judecatorul;-Dar nu cunosti legea?

Acuzatul;-Nu ,excelenta,am fost sigur ca o stie Maria Voastra.

*Intre stapan si servitoare

-Taci Anico,nu tipa,eu sint!

-Dar ,coane,daca nu tip o sa crezi dumneata  ca sint invatata…

Lasă un răspuns

