Umor vechi


             PRECAUTIE

*Popa-Domnisoara cugeta serios la pasul care-l faci,caci te legi pe viata-ntreaga.

Mireasa-De aceea,te rog sa ma legi numai pe lunile de miere!…

     *CORDIAL

Cersetorul-Rog pentru un mic ajutor!

Domnul-N-am nici eu nimic!

Cersetorul-„Servus colega!”

*Din culmile lui Mos Teaca

Culmea abilitatii la o moasa;Sa taie buricul pamantului.

-Culmea longevitatii;Sa traiesti cat a trait Mos Teaca.

*Ciudata amicitie

Croitoreasa (catre doamna)-Va sa zica nu va place cum am facut rochia?Sint foarte mahnita ca n-o sa mai faceti niciodata comanda la mine.

-Doamna;-O,nu te vaita.Am sa te recomand tuturor prietenelor mele ca cea mai buna croitoreasa din lume.

(Panorama nr 1,5 aprilie1898)

Lasă un răspuns

