Un loc de vis…


PADUREA DE ARGINT

Padurea de argint ,loc parca vrajit ,este situata in satul Varatec,pe soseaua Varatec-Agapia,in apropierea manastirii Varatec.Am mers in aceasta padure pe jos candva ,cu bunicii mei care locuiau in Filioara.
In padure simti o emotie tainica;albul argintiu al copacilor,florile albastre ,aerul pur,totul capata o stralucire.Mi-am amintit de acest loc minunat, pentru ca am visat-o pe bunica mea care nu mai este in viata.Cu ei m-am dus eu acolo ,si-n mai multe locuri…m-au iubit foarte mult…As vrea  ca suflete lor sa fie linistite undeva,sa-si fi gasit locul lor si pacea vesnica.Ma gandesc la ei cu mare dor si mai ales dragoste.

Lasă un răspuns

