Muzica si poezie


                     SAVOY

PANA LA LACRIMI…

Merg pe pamant si sunt ca vioara,

Toate imi par ca sunt prima oara

Ca un copil astept dimineata,

Pana la lacrimi mi-e draga viata!

Orice splendoare,ma doare,ma doare aceasta floare

Si frumusetea ta,si frumusetea ta.

Si-aceasta zi,si-aceasta zi,ce maine nu va mai fi,

Ce maine nu va mai fi,nu va mai fi.

Cu dulci fiori,spun mama si tata,

Parca imi vad parintii prima data.

Ca un copil,astept dimineata

Pana la lacrimi mi-e draga viata.

Orice splendoare,ma doare,ma doare aceasta floare,

Si frumusetea ta,si frumusetea ta.

Si-aceasta zi,si-aceasta zi,ce maine nu va mai fi,

Ce maine nu va mai fi,nu va mai fi.

Cand te cuprind,

Tu tremuri ars toata,

Parca-ai iubi prima data.

Ca un copil,astept dimineata,

Pana la lacrimi mi-e draga viata.

Orice slendoare,ma doare,ma doare aceasta floare,

Si frumusetea ta ,si frumusetea ta,

Si-aceasta zi,si-aceasta zi,ce maine nu va mai fi,

Ce maine nu va mai fi,nu va mai fi.

Si-acesata ,si-aceasta zi,ce maine nu va mai fi,

Ce maine nu va mai fi,nu va mai fi.                    =versuri trimise la www.versuri.ro de Andr 33axc=

Am iubit aceasta melodie la vremea ei,am cantat-o,nu am uitat-o…toate amintirile mele traiesc,sunt vii!

Lasă un răspuns

