Buna dimineata,an nou!!!2011


Am intrat iata in 2011;acum in prima zi dupa ce in noaptea dintre ani nu prea am dormit, ne rasfatam cu o cafea sau mai multe cu toate ca de regula bem doar una.Sa incepem asadar ziua cu un zambet ,ca tot asa sa ne fie pe parcursul anului.

Umor postbelic…

-Eu aduc de revelion,curcanul,Popescu bautura.Tu ce aduci?

-Eu il aduc pe nasu-meu cu nevasta si copiii.

*-Ofera ,draga ,ceva oaspetilor,ceva care sa ii invioreze.

-Imediat,raspunse sotia,si deschise larg fereastra.

*-De ce esti posomorata,nevasta?

-Cum n-as fi,daca Anul asta nou vine la toata lumea odata!

*-Pentru revelion,am pus toate economiile la frigider.

-De ce?

-Vreau sa am bani gheata.

*-Vezi cum s-a imbracat de revelion studenta aceea?

-Ca la examen;si-a facut din fusta un rezumat…

*-Draga  nevasta,sa faci foc in toate sobele…

-De ce?

-Sa nu zica invitatii ca nu-i primim cu…caldura!

*-Cum ai petrecut de revelion?

-Splendid!Am primit opt cereri in casatorie.

-Si ce-ai facut?

-Am acceptat patru.Cred ca pentru un an imi ajunge.

*-De revelion,Stefan a amestecat coniac frantuzesc,bere poloneza,votca ruseascaetc,si…

-Si ce?

-Si a devenit poliglot!

Lasă un răspuns

