Dor de locuri si de oameni


Ma trezesc mereu dimineata cu dorul de locul unde m-am nascut,de cei pe care ii iubesc pana la lacrimi…azi mi-a venit in minte poezia lui ADRIAN PAUNESCU;

Ruga pentru parinti

Enigmatici si cuminti,

Terminandu-si rostul lor,

Langa noi se sting,si mor,

Dragii nostri,dragi parinti.

Cheama-i Doamne inapoi

Ca si-asa au dus-o prost,

Si fa-i tineri cum au fost,

Fa-i mai tineri decat noi.

Pentru cei ce ne-au facut

Da un ordin ,da ceva

Sa-i mai poti intarzia

Sa o ia de la-nceput.

Au platit cu viata lor

Ale fiilor erori,

Doamne fa-i nemuritori

Pe parintii care mor.

Ia priviti-i cum se duc,

Ia priviti-i cum se sting,

Lumanari in cuib de cuc,

Parca tac ,si parca ning.

Plini de boli si suferind

Ne intoarcem in pamant,

Cat mai suntem,cat mai sunt,

Mangaiati-i pe parinti.

E pamantul tot mai greu,

Despartirea-i tot mai grea,

Sarut mana,tatal meu,

Sarut mana,mama mea.

Dar de ce priviti asa,

Fata mea si fiul meu,

Eu sunt cel ce va urma,

Dragii mei ma duc si eu.

Sarut mana,tatal meu,

Sarut mana,mama mea.

Ramas bun,baiatul meu,

Ramas bun,fetita mea.

Tatal meu,baiatul meu,

Mama mea,fetita mea.

2 comentarii

  1. mihaeladr1 said,

    Mai 25, 2012 la 07:43

    Poate ar trebui sa-ti programezi o vacanta acasa. Mi se intampla si mie, desi sunt decat la vreo 300 km de locul unde m-am nascut.

    • yousef59 said,

      Mai 25, 2012 la 09:24

      Da,eu mereu imi programez…doar ca o vacanta nu-mi ostoieste dorul decat pe termen scurt…ca o „incarcare de baterii”… :)si depinde si de alti factori…


Lasă un răspuns

