Intrebarile care nu-mi dau pace…


         Ma framanta o gramada de intrebari…

-incotro se indreapta lumea ca eu simt ca parca am luat-o la vale?

-cat bine ne face tehnologia actuala si cat rau fara ca sa stim?

-ce sa intelegem din multimea de conspiratii despre care citim tot mai des?

-cum si de ce suntem inselati de mas media?

-ce secrete ni se ascund si de ce?

-este criza o poveste aranjata de niste minti diabolice?

-exista o tehnologie intr-adevar de care noi nu stim?-

-traim intr-o minciuna tesuta cu ite si nu ne dam seama?

De fapt ma framanta o multime de intrebari…oare le voi gasi raspunsul?sau mai bine sa sedem cuminti sa ne vedem de „oile noastre”?

3 comentarii

  1. eumiealmeu said,

    Decembrie 3, 2012 la 22:00

    pot să-ți spun ce simt eu, cu privire la răspunsurile tale, să fie un fel de leapșă?
    1. la vale se duce de multă vreme, acum o face cu o viteză mult mai mare… o prietenă bună, săraca, o fată de zahăr, e atât de convinsă că lucrurile merg spre rău încât și-a luat liber la sfârșitul anului, pentru a petrece finalul lumii cu ai ei. eu nu zic de final că va fi acum, nu sunt alarmistă, dar știu sigur că în stilul acesta nu mai ține mult…
    2. un lucru e clar – tehnologia pe care o folosesc eu mă fascinează, cât de minunată este! modul cum o folosesc alții, îi duce în direcția cealaltă…
    3. eu citesc multe cărți despre ce… ar fi în spatele a ceea ce este. cu unele lucruri nu numai că nu sunt de acord, dar chiar îmi vine să râd când le aflu. și desigur cele mai multe dintre cele care mă fac să râd sunt atât de reale …🙂
    4. 5. 6. tot ce știu eu este că am surpriza să descopăr că în vreme ce la tv se spune că a fost un an secetos, în care nu s-a copt nimic, piețele sunt pline și la noi cel puțin, la Obor, sunt foarte ieftine toate. criză? că dau faliment marile concerne sau că rămân fără bani bogații? atunci nu e criză, este dreptate🙂
    7. da. zilele trecute citeam despre tunelul dintre Elveția și Franța, despre care se spune fără probleme, dar ce implicațiii poate avea (cel al fizicienilor, oamenilor de știință)… și câte altele despre care nu trebuie să știm sunt.
    8. da. dar nu suntem singuri🙂

    • yousef59 said,

      Decembrie 4, 2012 la 10:55

      Mulţumesc foarte mult pentru răspunsuri…
      Tocmai am văzut tragedia din tunelul japonez…care se spune că era foarte sigur şi sînt multe astfel de galerii subterane prin relieful ăla muntos al Japoniei…şi desigur în multe locuri din lume.
      Sfîrşitul lumii prezis de atatea ori de-a lungul timpului nu cred ca vine aşa cum unii zic…că nimeni nu deţine adevărul absolut…iar din naivitatea oamenilor unii scot bani …
      Am văzut şi buncărele unora …ca şi cum puterea omului se poate compara cu 🙂
      http://www.dailymail.co.uk/news/article-2232944/Doomsday-preppers-ready-Mayan-apocalypse-December-21-bunkers-spend-end-world.html
      Lucrurile pe care nu trebuie să le ştim ne frămîntă
      Sigur nu sîntem singuri🙂

  2. Ianuarie 10, 2013 la 06:15

    Da, din nefericire criza e o poveste aranjata de niste minti diabolice…Chiar acum pregatesc un documentar despre pericolul de a sti si de a spune adevarul😦
    PS.
    Multumesc ca ai trecut pe la mine
    GBY 🙂


Lasă un răspuns

