TARTINE DE POST


TARTINE  cu salata de vinete

Se prepara salata de vinete dupa care se ung feliile de paine sau chifle taiate in doua,se netezesc si apoi se garnisesc cu felii de rosii.Se poate pune la mijlocul tartinelor pentru cine vrea ,ceapa tocata foarte marunt,im cazul in care nu s-a pus ceapa in salata.Tartinele astfel pregatite se consuma imediat.

Salata de vinete cu maioneza vegetala

-se adauga maioneza vegetala si se bate ,se condimenteaza

TARTINE CU PASTA DE FASOLE

Fasolea fiarta cu bobul moale se mai lasa la fiert cu o ceapa,o radacina de patrunjel,1/2foaie de dafin  dupa care fierbinte se trece prin sita,apoi se bate bine,adaugandu-se ulei,usturoi pisat si sare dupa gust.Cu aceasta pasta se ung feliile de paine sau jumatatile de chifle,se netezesc,se garnisesc cu castraveciori murati sau cu rosii si patrunjel,fiecare cum doreste.Pe mijlocul tartinei se poate pune de asemenea ceapa calita in ulei.

4 Răspunsuri to “TARTINE DE POST”

  1. f apetizant…mi-e dor de carne de miel…oare o fi mai bun prin partile tale??!! cred ca se mananca multa oaie la voi… am mancat si eu oaie in dobrogea la rest turcesti… f buna

  2. Da,se consuma multa carne de oaie,de capra…totusi ,eu am ramas tot ca pe timpuri ,adica miel de Paste si de Craciun carne de vitel…carne de porc nu consumam…(de altfel vine din import si e si scumpa).Cat priveste daca e mai bun asta de aici ,nu stiu exact, pentru ca foarte multa lume importa oi si miei din Romania …(deci tot mielul meu romanesc e cautat).

  3. Sigur se va gasi si miel…si chiar si “Miorita”…nicaieri ,nu e mai frumos ca acasa(chiar daca o fi,inima mea nu recunoaste)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 230 other followers

